marți, 22 noiembrie 2011

Mai bine plec, uita-ma !

Si uite ca am inteles si eu intr-un final. Si uite ca mi s-au deschis si mie ochii. Uite ca mi-am dat seama cine a fost mereu langa mine, cine ma cunoaste cu adevarat fara sa isi dea prea mult silinta sa faca asta. Cui ii pasa cu adevarat. Poate ca mi-a luat mult timp sa imi dau seama de asta, poate ca voi mai avea nevoie de ceva timp sa-mi revin la normal.. But, it's never too late.

Si.. despre tine.. Mai are rost mai scriu ceva? Nu. Sincer, chiar nu stiu ce as mai putea spune.. si ce motiv as mai avea. Nu mai am niciun motiv. E vorba aia inteligenta : " de la iubire la ura e doar un pas ". 


You taught me what it was 
To feel the sting of love 
To feel like I don't ever wanna let somebody ever get that close to me again 
I learned so much from you 
Things I'd never do 
Now that we're apart 
You taught me how to break a heart.

3 comentarii:

  1. Cateodata trebuie sa deschizii ochii cat mai larg ca sa iti dai seama cine a fost alaturi de tine pana acum si sa pui in balanta variantele si sa tragi linie ajungand la concluzia la care de fapt o stii in adancul sufletului tau dar nu iti dai seama:).

    P.S :" Dont forget what we've talked earlier"

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu stiu ce sa mai zic.. ce concluzie am tras.. ce concluzie ar trebui sa trag. ma simt ca dracu' sincer. Nu uit ce-am vorbit mai devreme, sper sa ajung la un rezultat :(.

    RăspundețiȘtergere
  3. La un rezultat bun,favorabil pentru tine:*

    RăspundețiȘtergere