joi, 10 noiembrie 2011

Proces de dezvoltare.

You make me better! You make me want to be better!

Am realizat că, uneori, trebuie să te schimbi pentru cei pe care îi iubești. Și nu neapărat pentru că ți-o cer ei, ci pentru că așa simți tu. Simți că nu vrei să-i superi cu felul tău ignorant, indiferent, nesimțit de a fi. Și ca să nu-i superi cu asta, te schimbi. Iar dacă schimbarea e în bine, e perfect.
 Ajungi să-i mulțumești celui care te-a făcut să vrei să fii mai bun. Îi mulțumești că te-a schimbat. Îi mulțumești că a apărut în viața ta.

 În ultimul timp asta am fost eu, o nesimțită, ignorantă. Dezvoltasem o atitudine negativă, însă unele pesoane m-au făcut să-mi doresc să devin un om mai bun. M-au făcut să fiu mai bună ! Mă schimb ! Nu pentru că mi s-a cerut sau ceva de genul ăsta, ci doar pentru că asta simt eu. Pentru că am pentru cine să îmi doresc să fiu mai bună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu