miercuri, 15 decembrie 2010

Nu te mai vreau .

Am crezut că te cunosc, dar e foarte clar că m-am înşelat . 

Posibil, am ţinut să cred că mă iubeşti fără să-mi ceri nimic în schimb, că vei fi mereu langă mine, că nu vei pleca, mă vei susţine în tot ce fac.

Nu pot să cred că nu se întamplă aşa cum ar trebui, aşa cum ar fi normal, nu pot să cred că ai lăsat golul ăsta imens în sufletul meu . Chiar nu-ţi pasă ? Cum poţi fi atat de indiferent ?

Te vei întoarce, ştiu asta sigur. Te vei întoarce pentru că aşa faci mereu. Pentru o zi. Nu e de ajuns, nu va fi niciodată. Nimic din lume nu poate umple golul pe care l-ai lăsat cand ai plecat, absolut nimic .  

Am fost o parte din tine, voi fi mereu, nu pentru ca îmi doresc. Nu îmi mai doresc nimic din ce are legătura cu tine. Nu mai are sens, nu mai am nevoie. M-am descurcat atata timp fără tine, nu mor acum . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu