sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Imi pare rau, dar am ales sa fiu ultimul vers.


Se intampla exact cum ma asteptam sa se intample.

In ultimul timp am fost cea mai insuportabila persoana. M-am facut ca ploua. M-am prefacut ca nu va cunosc.. M-am jucat cu sentimentele mele si ale altora. Am lasat sa se duca dracu', tot.. Pentru ca, sincer, nu prea mai pot! M-am saturat sa va vad atat de indiferenti, ca va suparati din nimicuri, ca va pasa doar de voi, ca uitati ca mai exist si eu.. Hello! Da, aici sunt. Ati uitat.. Nu va ganditi decat cum sa va faceti bine voua, cum sa va hraniti ego-ul. Pe bune, credeti ca mie imi e usor? Nu imi e usor, chiar nu imi e. Imi faceti rau si nu prea cred ca realizati. Mi-a ajuns! Nu mai pot. Ma doare de mor!

Dar.. Nu e nimeni acolo sa ma auda, nu e nimeni sa ma ajute, nu e nimeni care sa vada cu adevarat cine sunt, nu e nimeni sa vada ce se intampla in sufletul meu, nimeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu