marți, 8 martie 2011

Big girls don't cry.


" I'm a big girl now and big girls don't cry." -  Minciuni.. Asta e cea mai mare minciună. Chiar am impresia că plâng mai mult decât obişnuiam să plâng când eram mică. Ştii.. când eşti mic nu prea realizezi de ce plângi: plângi că îţi lipseşte ceva, că vrei o jucărie, că vrei "x" lucru şi "y" chestie, dar niciodată nu plângi pentru că suferi prea mult sau că înţelegi care-i treaba cu viaţa.



A nu, n-am zis că eu am înţeles care e faza cu viaţa, dar încep să înţeleg şi mă doare.. Mă doare enorm de mult. Mă doare când văd atât de multă răutate, atât de multă indiferenţă sau minciună..



Mă doare să sufăr pentru alte persoane şi să văd cum lor nu le pasă mai deloc.. Mă doare.. Şi când mă doare atât de tare...plâng. Cică dacă plângi te descarci.. Pe dracu'.. Mda, aşa e, te descarci, pe moment şi când îţi aduci aminte, plângi iar..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu