luni, 28 martie 2011

Vine o zi..

Şi mă simt al dracu' de aiurită.. Poate am motive, poate nu am.. Nu ştiu. Sunt confuză. Poate prea multe chestii s-au întors împotriva mea.. Chiar nu ştiu. Oricum, nu vreau păreri de rău.
Uneori îmi doresc să pot vedea în viitor.. Să văd dacă e bine să fac ce vreau să fac în momentul de faţă, să ştiu dacă voi suferi, să ştiu dacă va fii totul ok. Sau poate atunci nu ar mai avea viaţa niciun fel de farmec, ar lipsi suspansul din fiecare zi .. Deci rău aşa, rău aşa. Cine să mă mai înţeleagă dacă nici măcar eu nu sunt capabilă a mă înţelege?
Poate o să vină ziua când mă voi simţi şi eu împlinită din toate punctele de vedere. Poate voi avea toate persoanele dragi mie alături de mine, nu doar pe jumătate ca acum.. Poate voi iubi şi voi fi iubită.. Poate nu voi mai fi confuză, nehotărâtă. Poate voi fi fericită, mai ştii? Însă realizez că până voi fi eu fericită mai am de aşteptat destuuuul de mult timp..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu