luni, 13 iunie 2011

M-ai uitat.

Dragul meu,

Poate îţi mai zic aşa pentru ultima oară.. M-ai uitat. Chiar m-ai uitat. Te prefaci că nu s-ar fi întâmplat nimic, dar s-a întâmplat, iar din punctul meu de vedere nu a părut a fi "nimic". A fost ca un vis.. Pe care mi l-am adus aminte dimineaţă, pe care l-am resimţit dimineaţă, fiecare atingere, tot. Ştii, e o parte bună la vise şi anume aceea că, uneori, nu îţi prea aduci aminte ce ai visat, e doar aşa.. o amintire vagă, sau dacă îţi aduci aminte, peste câtva timp uiţi. Însă acum, fă-mă să înţeleg, cum pot să uit eu visul ăsta? Ai idee? Fă-mă să-l uit !!!

M-am săturat să plâng din cauza ta ! M-am săturat să nu pot să adorm din cauză că eşti tu prea, PREA indiferent. M-am săturat să ştiu că nu eşti al meu şi că, mai mult ca sigur, nu vei fi niciodată.

Îmi e teamă să mă uit prin casă.. Îţi simt prezenţa peste tot ! Gata! S-a terminat ! E ultima lacrimă pe care o mai vărs pentru tine !


You don't love me the way that I do.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu